Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi wystartowała z rekrutacją na stanowisko sekretarki w Wydziale Kryminalnym. Nabór jest otwarty dla kandydatów z wykształceniem średnim oraz wymaganym doświadczeniem. Termin składania aplikacji upływa 8 listopada 2024 roku, a szczegóły dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań można znaleźć w ogłoszeniu.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in. zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu, zarządzanie korespondencją i przesyłkami oraz organizacja dokumentów. Sekretarka będzie również odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji akt prawnych oraz współpracę z kierownictwem Wydziału Kryminalnego w codziennych zadaniach. Dodatkowo konieczne będzie dbałość o estetykę biura oraz przyjmowanie interesantów.
Wymagania na to stanowisko obejmują m.in. biegłą znajomość obsługi komputera i programów biurowych, a także posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw publicznych. Pożądanym atutem jest wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej. Rekrutacja jest prowadzona wyłącznie w formie pisemnej z wymaganym zestawem dokumentów, które należy dostarczyć do siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi do wskazanej daty.
Źródło: Policja Gołdap
Oceń: Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi ogłasza nabór na stanowisko sekretarki Wydziału Kryminalnego
Zobacz Także